User actief in andere CRM

User actief in andere CRM

Ga naar de verkeerde CRM
Delete onder 'Company details' de CRM account
Activeer hem in de juiste CRM
    • Related Articles

    • Paswoord veranderen van andere user

      Het is niet mogelijk om het paswoord van een andere user te wijzigen. Zelfs niet als je een superadmin bent.  Je kan als superadmin wel altijd alle records van die gebruiker zien. Je kan bijvoorbeeld een Custom View creëren om enkel die gegevens te ...
    • Caldav Agenda toevoegen (koppeling Zoho CRM met Apple agenda)

        Ga naar de kalender in je CRM account (icoontje rechts vanboven) ·         Klik daarna op opties en op voorkeuren (zie printscreen 1)  ·         Kies daar voor het inschakelen van Caldav-toegang (zie printscreen 2)   Ga daarna naar de settings van ...
    • ZSC Sleutel uit CRM integreren in Campaigns

      Genereer een nieuwe sleutel, of kopieer de sleutel in je CRM via Instellingen > Developer Space > API's. Plak deze sleutel in Campaigns:
    • Visitor Tracking niet actief in campaign

      Indien de nieuwsbrief wordt opgemaakt op basis van een html-code, moet er bij elke link volgende string worden toegevoegd:  /?siq_name=$[FNAME]$ $[LNAME]$&siq_email=$[EMAIL]$ Bijvoorbeeld: www.salesbrigde.be/?siq_name=$[FNAME]$ ...
    • Email adres van een gebruiker wijzigen (user blijft dezelfde)

      Ga naar accounts.zoho.com (eu) > My Profile info > Email address > Klik op het potloodje om  je mailadres te wijzigen